toon menu

AH-erlebnis

BioToday en RAW veroveren supermarktkanaal Teamzes

Commercieel succes voor de Smaakspecialist! Afgelopen jaar ontwikkelden wij voor de Smaakspecialist twee nieuwe merken met bijbehorende verpakkingslijnen: BIO Today en RAW superfood. De merken spelen in op een pure en gezonde lifestyle. Helemaal ‘hip and happening’. Mooi om te zien dat deze merken zich onderscheiden van de steeds groter wordende concurrentie.

 

Inmiddels veroveren deze merken het supermarktkanaal. Na Jumbo, Plus, Coop en Hoogvliet heeft ook Albert Heijn de merken in haar assortiment opgenomen. In totaal 578 producten hebben nu 733 verkooppunten door heel Nederland. Binnenkort ruim aandacht voor deze merken in Allerhande.

 

De afgelopen maanden hebben wij veel complimenten mogen ontvangen voor het design van beide merken. Zowel van consumenten als van professionals uit de food- of designbranche. Dat doet ons goed en smaakt naar meer!

Tags

2014advertisingconceptontwikkelingcorporate identitylogoverpakking