toon menu

Biologisch boeren

Merkontwikkeling en verpakkingsdesign voor Nedato

De spreekwoordelijke krenten uit de pap. Merkontwikkeling voor een nieuwe biologische aardappel: Pommily. Van naamcreatie tot visuele identiteit, verpakkingsontwerp en webdesign. Wij smullen ervan!

 

De consument wordt steeds bewuster van hetgeen hij eet, heeft meer respect voor de natuur en wil en krijgt steeds meer informatie in een ingewikkelde wereld. Nedato speelt met de introductie van Pommily in op de toenemende behoefte aan informatie, innovatie en duurzaamheid op het gebied van voeding. 

Pommily aardappelen worden “vers en biologisch geteeld en verpakt op een geheel biologische boerderij’. Pommily is een mooi biologisch product met een betere en oorspronkelijke smaak.

Met een tweetal gezamenlijke namensessies als startpunt creëerden we de identiteit voor dit merk. Duurzaamheid en passie, dat moest het nieuwe merk gaan uitstralen. Door de doorvertaling van het merkverhaal in vorm, beeld en tekst hebben we dit gerealiseerd.

 

 

Binnenkort is Pommily te vinden in de schappen van de supermarkt.

Pommily, geworteld in de beste klei!

Tags

corporate identityverpakkingwebdesign