toon menu

Introductiecampagne Supernova

Introductiecampagne congreszalen Supernova voor Jaarbeurs

Onlangs heeft Jaarbeurs Utrecht haar 'koninklijke' congreszalen als de Irene Congreszaal, de Prins Claus Congreszaal en de Maxima Foyer, na jaren van trouwe dienst, omgetoverd tot een congresgebied met een bijna buitenaardse ambiance. De vier fonkelnieuwe zalen van Supernova zijn voorzien van de meest moderne apparatuur en zijn flexibel in gebruik en opstelling.  

Van Jaarbeurs Utrecht kregen wij de opdracht om de introductiecampagne te ontwikkelen voor Supernova. Het doel was om de spectaculair verbouwde congreszalen impactvol op de markt te zetten en daarmee een nieuwe klantengroep aan te boren. We ontwikkelden de naam, het campagnebeeld, het (online) mediaplan een filmtrailer, advertenties/advertorials en een landingspagina.

Het campagnebeeld bestaat uit een kosmisch beeld waarin de nadruk ligt op nieuwe energie, verbinding (mens – kennis) en een stilistische impressie van de nieuwe zalen. Het beeld symboliseert de nieuwe energie die het oplevert als je mensen en kennis bij elkaar brengt. Supernova is het kennisknooppunt van Nederland!

In september opende Supernova haar deuren. Inmiddels wordt Supernova intensief gebruikt voor kennisevents en congressen. Mission accomplished!

De filmtrailer die op locatie en in online media gebruikt wordt.

 

Tags

2013advertisingbedrijfspresentatiebusiness-to-businessconceptontwikkelingfotografiemarketingadviesmedia inkoopmotion graphicsnaam-/merkcreatiepositioneringproductintroductiesalespresentatiewebdesign