toon menu

Crossmedialiteit op zijn volledigst!

Samen beter door fusie lokale Rabobanken

“Rabobank De Kempen is een warme, coöperatieve bank, waar het belang van de klant het uitgangspunt is. Kwalitatieve dienstverlening met behoud van haar lokale identiteit en met betrokken medewerkers”. Met deze visie in ons achterhoofd gingen we samen met onze netwerkpartner Lumin aan de slag met de corporate campagne om de fusie tussen drie banken naar buiten te brengen.

Resultaat, een moderne illustratiestijl in de kleurstelling die past bij de Rabobank. Iconen die met lijntjes de verbindingen tussen de drie banken en het werkgebied symboliseren.  

Medewerkers van alle divisies werden met fotografie en film in beeld gebracht.  Hierin laten ze zien wat ze drijft en waarom ze zo passievol met hun werk bezig zijn. Het persoonlijke contact, waar de bank zo sterk in is, komt duidelijk naar voren.

Met de content (verhalen, foto’s en film) kan eindeloos gevarieerd worden. Via online en offline advertising, website en google bannering. Crossmedialiteit op zijn volledigst! Uit de resultaten en terugkoppeling vanuit de Rabobank blijkt dat de campagne binnen het werkgebied werkt.

 

 



Tags

20142015advertisingbillboardsconceptontwikkelingfilmmotion graphicspositionering