toon menu

De take-off van Greenline

Visuele identiteit en website voor franchiseformule Greenline

Greenline Interim Management Services is een nieuwe franchiseformule waarbinnen zelfstandig gevestigde interim managers met een gezamenlijke visie en aanpak interim- en projectmanagement diensten aanbieden aan hun klanten. Greenline Interim Managers hebben alle hun eigen specifieke meerjarige ervaring en expertise op het gebied van bijvoorbeeld Operations, Technology, Finance, ICT, Logistics, HR, Marketing of Sales.

Maan kreeg de opdracht om de visuele identiteit van Greenline door te ontwikkelen op het niveau van franchisegever en op het niveau van franchisenemer. Binnen de formule moet de franchisenemer de ruimte hebben om zich persoonlijk te profileren binnen zijn netwerk. Met een persoonlijke en herkenbare identiteit die staat voor expertise, samenwerking en transparantie timmert Greenline intussen hard aan de weg. Naast de visuele identiteit en huisstijlmiddelen realiseerden we ook de nieuwe website. De website is uiteraard volledig responsive.

 

Tags

2013business-to-businesscorporate identityresponsive webdesignwebdesign