toon menu

Employer branding voor Vitalis Woonzorggroep

Het tekort aan personeel in de ouderenzorg wordt steeds schrijnender. Dat ondervindt ook Vitalis Woonzorggroep uit Eindhoven. Met 100 openstaande vacatures klopten ze bij ons aan om mee te denken over een sterkere positionering richting potentiële medewerkers.

Het tekort aan personeel in de ouderenzorg wordt steeds schrijnender...

Van onderzoek tot creatief concept

Een traject zoals dit…daar worden wij blij van! Een duidelijke focus op onderzoek met als grootste vraag, hoe bereiken we de niet perse actief zoekende kandidaat? In verschillende panelsessies en diepte-interviews gaven ruim 50 (potentiële) Vitalis medewerkers inzicht in de organisatie en hun eigen ambities en drijfveren. Ondanks alle bezuinigingen, lange diensten en stressvolle werkdagen gaan medewerkers er voor de volle 100% voor. Reden? Natuurlijk de bewoners, maar minstens zo belangrijk is het team. Dit hebben wij vertaald in een creatief concept waarbij ‘teamspirit’ leidend is.

 

 Hart van de campagne

Met de werkenbij-site als hart van de recruitmentcampagne bieden wij potentiële kandidaten een laagdrempelige manier om kennis te maken met Vitalis. Medewerkers van Vitalis komen uitgebreid aan het woord, de verschillende werkvelden worden duidelijk belicht en de vacaturefilter is helemaal aangepast op de kandidaat.
Alles voor de optimale beleving van de websitebezoeker.
www.werkenbijvitalis.nl