toon menu

Heading to new dimensions

Retail ontwerp Jaarbeurs

Trade Mart is een professioneel inkoop & inspiratie platform voor de retailer en winkelier en maakt onderdeel uit van Jaarbeurs. Naast reguliere inkoopdagen vinden er twee keer per jaar inspiratiebeurzen plaats waar de nieuwste collecties en de laatste trends van meer dan 2.000 merken en labels gepresenteerd worden. Trade Mart zet volop in op vernieuwing en innovatie. Trade Mart wil dé autoriteit voor retail zijn en blijven.

Onder de noemer ‘Heading to New Dimensions’ mochten we een transitiestijl ontwikkelen voor Trade Mart. De najaarsbeurs in september was het eerste moment waarin de nieuwe stijl en transformatie van Trade Mart zichtbaar werd.

 De najaarsbeurs is het vertrekpunt voor het nieuwe handelsseizoen. De focus ligt op het productaanbod, maar ook op trends voor de komende seizoenen. De totale look & feel is vormgegeven door ons en doorvertaald naar print uitingen in aankleding, signingen beursbrochure. To be continued!

Tags

beursstandcorporate identitywinkelinrichting