toon menu

Ieder jaar een verrassing

Verjaardagsactie creëert loyaliteit Mercedes-Benz Financial Services

Noem het attent, noem het CRM of noem het event-driven marketing.

Feit blijft dat je als bedrijf je medewerkers, klanten of distributiekanaal kunt verrassen met originele acties bij persoonlijke gebeurtenissen. Voor Mercedes-Benz Financial Services ontwikkelt Maan al een aantal jaar de verjaardagsactie richting dealerverkopers. Dit zijn de mensen die de lease-, financierings- en verzekeringsproducten van Mercedes-Benz Financial Services adviseren richting eindklanten. Een verjaardagswens die zich qua impact onderscheidt van het gebruikelijke kaartje of whatsapp berichtje, kan rekenen op sympathie en loyaliteit richting de aanbieder. Jaarlijks wordt het concept vernieuwd, op maat ontwikkeld en gepersonaliseerd. Op dit moment werken we aan het concept voor komend jaar.

 

Hoe koester jij de mensen die het voor jou moeten doen?  Bij Maan hebben we in de loop der jaren al veel verjaardagsconcepten bedacht. Wil jij voor jouw bedrijf hier een keertje over sparren?

Tags

brainstormconceptontwikkelinghandling