toon menu

Jaarbeurs MeetUp!

Hét vergaderen van de toekomst voor Jaarbeurs

Bekijk het hier.

Fysieke bijeenkomsten, vergaderingen en ontmoetingen stellen vandaag de dag heel andere eisen aan locaties dan tien jaar geleden. Jaarbeurs MeetUp speelt daar op in: slimme, technologische oplossingen en inspirerende, stijlvolle en variabele ruimten. Waar mensen samenkomen, netwerken en vergaderen in een sfeer die past bij de bijeenkomst. Met service van de allerhoogste kwaliteit: van food tot beeld, geluid en interactie.

Dit gegeven hebben we vertaald naar een introductiecampagne dat precies de kern raakt waarvoor Jaarbeurs MeetUp staat. De campagne hebben we gefaseerd uitgerold. Als start van de introductie zijn er aantal relaties uitgenodigd om als eerste kennis te laten maken met het vergadercentrum van de toekomst. Uit de reacties bleek dat de flexibele ruimten en moderne settings de bezoeker inspireren en uitdagen. Dit hebben wij onder meer in film en fotografie vastgelegd.

In korte introductiefilms en animatie ervaart men het gevoel van het nieuwe vergaderen. Via de e-mail nieuwsbrief en de speciale landingspagina kon de ontvanger tegen een speciaal tarief kennis maken met Jaarbeurs MeetUp. Momenteel zijn we bezig met een bannering en advertising campagne om Jaarbeurs MeetUp nog breder op de kaart te zetten.

Tags

2014filmmedia inkoopmotion graphics