toon menu

Lancering bobike.com

Nieuwe website en Facebook fanpage voor Bobike

Voor Bobike ontwikkelden we in samenwerking met netwerkpartner BackYard de nieuwe merkwebsite.

Het doel van de website is om Bobike op een eigentijdse moderne manier te presenteren. De dominante merkwaarde ‘Simply Safe’ komt nadrukkelijk terug. Bobike heeft internationale groeiambities en daarom moet de website per land en taal in te richten zijn. In de toekomst moet de website in een (internationale) webshop voorzien, die per land in te vullen is. De look and feel van de website is jaarlijks aan te passen aan de uitstraling van de nieuwe collectie. Release 1 van de website is live. De herkenbare illustratieve stijl van Bobike is doorgevoerd in het webdesign. De website geeft een helder visueel overzicht van het assortiment naar leeftijdscategorie. In samenhang met de website werkten we ook aan de lancering van de Bobike fanpage op facebook. Met een herkenbare beeldstijl, activatie-acties en een regelmatige plaatsingsfrequentie werden in een aantal weken tijd ruim 1.200 volgers gerealiseerd. 


 

Tags

2013social mediawebdesign