toon menu

Lancering nieuwe collectie

Introductie collectie voor Bobike

Bobike startte zomer 2012 met een veranderingsslag en wilde de collectie moderniseren. Maan kreeg de opdracht om de dessins voor de nieuwe collectie 2013 te ontwerpen. Als vervolg daarop kregen we de opdracht om alle materialen rond de introductie van de collectie vorm te geven en de gehele marketingcommunicatiemix een nieuwe look te geven.

Inmiddels zijn de dessins, collectiefotografie, collectiefolder, persmap, booklets en standinrichting een feit. Binnenkort gaat de nieuwe website live. De Bobike stijl kenmerkt zicht door verrassende grafische elementen gecombineerd met leuke, eigenwijze fotografie. Najaar 2012 vond de presentatie van de nieuwe collectie plaats op diverse internationale beurzen. De nieuwe collectie sloeg aan en had een reeks van nieuwe internationale distributieovereenkomsten als resultaat.

Tags

2012advertisingbeursstandbusiness-to-businessbusiness-to-consumercatalogusconceptontwikkelingdisplayfolderfotografieillustratiepers, prpoint of sale materiaalproductintroductie