toon menu

Nee, Jaarbeurs!

Jaarbeurs

Jaarbeurs wilde haar accommodaties groots onder de aandacht brengen en daarmee opvolgbare salesleads genereren.

De campagne richt zich op beslissers/organisatoren van zakelijke evenementen (van vergadering tot congres en evenement). De campagne is gericht op potentiële klanten voor wie het nog niet vanzelfsprekend is dat Jaarbeurs het meest toonaangevende en hoogwaardige aanbod heeft op het gebied van zakelijke ontmoetingen.

De conceptinsteek is dat we eigenschappen die het grote publiek associeert met toonaangevende plekken of locaties op de wereld, projecteren en overdragen op Jaarbeurs.

High tech, exceptioneel design, toekomstgericht, trendy, aansprekend, succesvol, bruisend, innovatieve ontmoetingsplek, krachtenbundeling, co-creatie….

'De Jaarbeurs, een wereldlocatie' als insteek van de campagne werd direct realiteit door de start van de Tour de France.  Niet naar wereldlocaties als Ibiza, Mars of Sillicon Valley, maar de Jaarbeurs, daar moet je zijn!

Deze campagne is zowel online als offline ingezet in de vorm van video advertising, bannering, retargeting, outdoor advertising en print om een grote impact te realiseren. Via landingspagina’s van de individuele accomodaties worden prospects verleidt voor een VIP rondleiding. Eenmaal binnen bij Jaarbeurs, dan ben je verkocht!

Bekijk de website

Tags

2015