toon menu

Nieuwe corporate website

Nieuwe corporate website voor Jaarbeurs

Klik hier voor campagne Supernova

De website van Jaarbeurs Utrecht is een veelbezochte website. De vorige website was gebaseerd op het idee van een virtueel dorpsplein. Een portaal waar je kon doornavigeren naar onderliggende websites van divisies, marketingconcepten, producten of diensten. De site was vrij statisch en passief ingestoken. Het doel van de nieuwe website was om een veel actievere rol in te nemen richting bezoekers, klanten, organisatoren en exposanten. Het accommoderen en faciliteren van mensen die samenkomen voor een beurs, evenement, congres of vergadering, centraal in het land in een aangename en inspirerende omgeving. De website heeft een service-, informatie- en transactiedoel. De informatiebehoeft is vaak activiteit- of locatiegebonden. De website moet hierin optimaal voorzien.

De nieuwe website is enorm dynamisch met veel actuele en praktische info. Daarnaast een mooie presentatie van alle beurs-, congres- en vergaderfaciliteiten. Concept en design: Maan.nl, technische realisatie: Aimfor, content: Jaarbeurs Utrecht. 

Tags

2013conceptontwikkelingwebshop