toon menu

Orpheus trakteert!

Multimediale activatiecampagne

multimediale jubileumcampagne

Theater Orpheus in Apeldoorn is een van de vijf grootste theaters van Nederland en bestaat 50 jaar. Samen met netwerkpartner ID Factory mochten we een multi-/crossmediale activatiecampagne ontwikkelen. Doel van de campagne: klantbinding verhogen, het op een positieve manier in de kijker zetten van Orpheus en het realiseren van een stijging van de kaartverkoop. 

De campagne richt zich op de Apeldoornse bevolking. Daarbij staat het toewerken naar de open dag centraal. Voor de creatie van het beeldmateriaal gingen we Apeldoorn in en fotografeerden bekende locaties die bekend zijn bij elke inwoner. De locaties zijn in feeststemming met versieringen in de huisstijl kleuren van Orpheus.

Dit beeldmateriaal vormt de basis voor zowel de online als offline campagne, bestaande uit onder meer een speciale jubileum actiesite, animatie en promotiemateriaal. Het doel om Orpheus te laten uitgroeien tot een klantgericht, verrassend en sfeervol theater/congrescentrum is hiermee zeker geslaagd! 


 

Tags

2015advertisingbillboardssocial mediastop motion graphicsuitnodigingwebdesign