toon menu

Pedagiq

Huisstijl voor nieuwe pedagogische opleiding Kinderopvang Nederland

Opdracht: 

Kinderopvang Nederland introduceert een nieuwe vakopleiding voor pedagogische dienstverlening. We worden gevraagd om deel te nemen aan het naamontwikkelingstraject (brainstorm, workshops, selectie en keuze) en om vervolgens het logo, corporate identity, wervingscampagne en website te ontwikkelen.

Marco Doeser, adviseur marketing en communicatie Kinderopvang NederlandMaan verrast. Van paperclip tot merkcampagne. Ze laten met grote regelmaat zien dat ´smaakvol´ en ´effectief´ heel goed hand in hand gaan. 

Resultaat: 

In april start de wervingscampagne voor de nieuwe vakopleiding voor pedagogische dienstverlening: PedagiQ. De opleiding gaat van start in augustus met alle opleidingsplaatsen gevuld. De corporate identity en de ontwikkelde middelen zijn onderscheidend, kleurrijk en maken een leuke verbinding tussen de leefwereld van jongeren en de leefwereld van de kinderopvang. De website is volledig in eigen beheer ontworpen én gebouwd. 

Waardering opdrachtgever:

Marco Doeser, adviseur marketing en communicatie Kinderopvang Nederland: Bij Maan weet je van tevoren nooit precies wat je krijgt. Maan verrast. Van paperclip tot merkcampagne. Ze laten met grote regelmaat zien dat ´smaakvol´ en ´effectief´ heel goed hand in hand gaan. Van een ding kun je wél zeker zijn: er zijn niet veel bureaus die dat aspect van het communicatievak beheersen.

Aan deze opdracht werkten mee:

Ontwerp: Els Baeten, Art directie: Angèle van Iersel, Traffic: Sanne Baan

Tags

2012actiefolderconceptontwikkelingcorporate identitydirect mailingfoldernaam-/merkcreatieproductintroductieweb developmentwebdesign