toon menu

Proud of the Financial Deals

Opvallend concept voor Eurotraining Mercedes-Benz Mercedes-Benz Financial Services

Mercedes-Benz is aan een introductie offensief bezig.

Deze maand werden de GLA-,  C-Klasse en V-Klasse geïntroduceerd. Een maand eerder werden alle verkopers van Mercedes-Benz uitgenodigd voor een spectaculaire producttraining in Portugal. Voor de Nederlandse verkopers kregen we van Mercedes-Benz Financial Services de vraag om een opvallend concept te ontwikkelen waarbij de financiële producten niet zouden ondersneeuwen in al het autogeweld.

 

De basis van het concept is dat Mercedes-Benz verkopers trots zijn op het merk waarvoor ze werken. Op social media wordt ieder merknieuwtje driftig gedeeld. Verkopers strooien graag met visitekaartjes en zwaaien driftig rond met hun autosleutels. Mercedes-Benz Financial Services is op zijn beurt trots op de samenwerking die het met dealers en verkopers heeft. En ook de financiële aanbiedingen op de nieuwe modellen geven reden tot trots.

 

En hoe kun je trots beter uitdragen dan door middel van een hippe tattoo? Dit gegeven vertaalde we in een prikkelende presentatie, een tattoo layar app en een mailing die na afloop van de training in de showroom bezorgd werd. Proud!