toon menu

Service in een nieuw jasje

Nieuwe visuele identiteit voor Autobedrijf van Hooijdonk Van Hooijdonk

Autobedrijf van Hooijdonk verhuist vanuit de dorpskern van Ulvenhout naar een nieuwe, moderne locatie aan de rand van het dorp. Reden om het autobedrijf in een nieuw jasje te steken. De nieuwe visuele identiteit is het gevolg van een aantal positioneringssessies met de directie van het autobedrijf. Blijft het nieuwe bedrijf de gezellige dorpsgarage van weleer? Of verschuift de focus naar een jongere doelgroep? Of wordt het vernieuwde bedrijf een mobiliteitscentrum gericht op de toekomst? 

 

Na een drietal sessies waarbij we de verschillende denkrichtingen in moodboards visualiseerden, werden keuzes gemaakt en werd de nieuwe positionering gedefinieerd. De belangrijkste kernwaarden van het huidige bedrijf moesten behouden blijven. Persoonlijk, servicegericht en betrouwbaar. De uitstraling moest moderner, passend bij de nieuwe locatie en de groeiambitie. En de identiteit moet ruimte bieden aan toekomstige ontwikkelingen. Vanaf mei dit jaar is Autobedrijf van Hooijdonk te vinden bij afslag 14 van de A58.

Tags

corporate identitylogo