toon menu

Ik zie wat jij niet ziet

Projectidentiteit en campagne voor AllleeWonen

Opdracht:

Van Singelveste AlleeWonen kregen we de opdracht om voor een nieuwbouwproject in de wijk Geeren-Zuid in Breda de projectidentiteit en de marketingcampagne te ontwikkelen. De wijk Geeren-Zuid is een wijk in ontwikkeling. Een multiculturele wijk met veel groen, activiteiten en voorzieningen. 

Christiane Ooijen, communicatie adviseur Singelveste AlleeWonenMaan is voor mij een partner waar ik op kan bouwen. Creatief, flexibel en betrouwbaar.

Resultaat:

We ontwikkelden de naam, pay-off en visuele identiteit van het project. We kozen ervoor om de mens en de mogelijkheden van de wijk centraal te stellen. De slogan ‘ik zie wat jij niet ziet’ en de collage van gezichten zorgden voor een opvallende projectidentiteit. We verzorgden de inhoud en het webdesign van de website www.plan-aa.nl, de verkoopbrochure, plattegronden, abri’s en huis-aan-huis mailing, de middelen voor de start verkoop en de start bouw. In een stagnerende markt is fase 1 van het project succesvol verkocht en inmiddels in aanbouw. 

Waardering opdrachtgever:

Christiane Ooijen, communicatie adviseur Singelveste AlleeWonen: Maan is voor mij een partner waar ik op kan bouwen. Creatief, flexibel en betrouwbaar. Broodnodige eigenschappen bij een nieuwbouwproject waarbij op het laatste moment dingen vaak anders gaan dan gepland. Plan Aa is bij Maan in goede handen en dat blijkt uit het resultaat tot nu toe: alle koopgarantwoningen verkocht en een geweldig start bouwfeest!

Aan deze opdracht werkten mee:

Ontwerp: Els Baeten, Webdesign: Jasper van Grunsven, Art directie: Angèle van Iersel, Marc Doorakkers, Traffic: Moniek de Vries

Tags

advertisingautobestickeringbillboardsconceptontwikkelingdirect mailingdisplayfolderlogomarketingadviesnaam-/merkcreatieprojectidentiteitsigningwebdesign