toon menu

Slurpen is oké!

Redesign voor Coroos Conserven

 

 

Coroos heeft in 2010 met Slurpfruit een nieuwe markt / categorie gecreëerd in Nederland. De markt voor fruitsnacks ‘on the go’. In 2010 ontwikkelden wij de vrolijke verpakkingslijn en leverden daarmee een belangrijk aandeel in het succes van Slurpfruit. Na zes jaar is het tijd voor een restyling waar wij als maan weer bij betrokken zijn.

 

Slurpfruit is hét kidsmerk voor fruitsnacks. Hoe leuk is het dan dat Coroos ons opnieuw benaderde om het redesign van de verpakking te verzorgen. Met een vernieuwde samenstelling zonder toegevoegde suikers en de introductie van een biologische smaakvariant was er alle reden voor een relaunch.

De merkuitstraling moet aanspreken bij de belevingswereld van kinderen van nu. Kinderen moeten er graag mee gezien worden. 

Daar past een actuele, dynamische, avontuurlijke uitstraling bij. En vergeet de ouders (lees: moeders) niet! Slurpfruit wordt alleen gekocht als ouders overtuigd zijn dat Slurpfruit goed is voor het kind. 

Een mooie designuitdaging. Met meer emotie, speelelementen en heldere kleuren zijn de karakters en verpakkingen klaar voor de toekomst! 

Tags

illustratieproductintroductieverpakking