toon menu

Weekkalender Rabobank

Meer dan een kalender Rabobank De Zuidelijke Baronie

Opdracht:

Voor de 9e keer in rij, kregen we van Rabobank De Zuidelijke Baronie (DZB) de opdracht om de weekkalender te maken. De weekkalender is een belangrijk communicatiemiddel voor de bank. De kalender wordt in het werkgebied verspreid naar 29.000 adressen. De kalender heeft ieder jaar een nieuwe thema waarbij de lokale betrokkenheid van Rabobank centraal staat. Uit onderzoek blijkt dat klanten de kalender intensief gebruiken en zeer hoog waarderen. Ondanks de digitalisering van de maatschappij blijft de weekkalender een onmisbaar communicatiemiddel.

Anneke Ausems, Manager Marketing, Communicatie en CoöperatieEen heel vet compliment voor de fantastische weekkalender. Ziet er zo gelikt en toonaangevend uit!!! Na al die jaren kunnen jullie jezelf toch nog overtreffen!

Resultaat:

Het thema voor de weekkalender 2013 is “De Zuidelijke Baronie op de kaart”. De kalender wordt ieder jaar qua invulling, ontwerp en fotografie vanaf scratch ontwikkeld. De kalender is een omvangrijke productie die in cocreatie met het marketingcommunicatieteam van Rabobank DZB wordt ontwikkeld. Bij het thema van dit jaar is bij de kalender een landkaart van het werkgebied geleverd met daarop diverse wandel-, fiets- en paardrijroutes. De beelden in de kalender zijn gefotografeerd op deze routes. In oktober 2012 is de kalender verspreid. Ieder jaar oogsten we veel lof bij zowel de opdrachtgever als bij persoonlijke relaties in het werkgebied.

Aan deze opdracht werkten mee:

Ontwerp: Els Louws (Lennaert Stam), Art directie: Marc Doorakkers, Traffic: Moniek de Vries / Sanne Baan

Tags

2012cocreatieconceptontwikkelingfotografieillustratiemagazines en periodieken