Farm Frites is een wereldwijde speler als het gaat om de ontwikkeling, teelt, verwerking, verpakking en verkoop van aardappelproducten. Met joint ventures in Polen, Israƫl en China en aanwezigheid in vele markten is het een uitdaging om een nieuw merkbeeld eenduidig en goed toepasbaar neer te zetten.
Na een strategische heroriëntatie is maan ingeschakeld om de positionering en corporate identity door te ontwikkelen voor wereldwijd gebruik. In een intensieve samenwerking met de opdrachtgever hebben we een brandmanual ontwikkeld die periodiek wordt uitgebreid met alle denkbare middelen en kanalen. De pay-off ‘the fresh taste of the land’ en de kernwaarden van het bedrijf zijn een belangrijke leidraad voor de visuele uitstraling en het onderscheidend vermogen van Farm Frites.
Farm Frites werkt vol overgave en volledig transparant aan het reduceren van haar footprint. Met externe stakeholders en de wereldwijde interne organisatie als belangrijke doelgroepen ontwikkelen we al een aantal jaren de sustainability reports van Farm Frites. Aansprekende en visueel opgezette rapporten om het duurzaamheidsbeleid en de resultaten te communiceren. De verslagen kennen zowel een online als print variant.