the fresh taste of the land

Farm Frites is een wereldwijde speler als het gaat om de ontwikkeling, teelt, verwerking, verpakking en verkoop van aardappelproducten. Met joint ventures in Polen, Israël en China en aanwezigheid in vele markten is het een uitdaging om een nieuw merkbeeld eenduidig en goed toepasbaar neer te zetten.

opdrachtgever:
Farm Frites
  • corporate identity
  • content design

Wereldwijde uitrol corporate identity

Na een strategische heroriëntatie is maan ingeschakeld om de positionering en corporate identity door te ontwikkelen voor wereldwijd gebruik. In een intensieve samenwerking met de opdrachtgever hebben we een brandmanual ontwikkeld die periodiek wordt uitgebreid met alle denkbare middelen en kanalen. De pay-off ‘the fresh taste of the land’ en de kernwaarden van het bedrijf zijn een belangrijke leidraad voor de visuele uitstraling en het onderscheidend vermogen van Farm Frites.

We love sustainability

Farm Frites werkt vol overgave en volledig transparant aan het reduceren van haar footprint. Met externe stakeholders en de wereldwijde interne organisatie als belangrijke doelgroepen ontwikkelen we al een aantal jaren de sustainability reports van Farm Frites. Aansprekende en visueel opgezette rapporten om het duurzaamheidsbeleid en de resultaten te communiceren. De verslagen kennen zowel een online als print variant.

In elke fase van het proces; van strategisch advies, tot concept, creatie en implementatie bewijst Maan haar toegevoegde waarde. Juist doordat we elkaar zo goed aanvoelen en aanvullen, staat er nu een krachtige nieuwe corporate identity waar we erg trots op zijn. Dit geldt ook voor het digitale duurzaamheidsrapport dat we in samenwerking met Maan ontwikkelden: een online interactief en inspirerend rapport, waarop we erg veel positieve reacties hebben gehad. Maan is echt een waardevolle creatieve partner waar ik erg graag mee samenwerk.

Kim Kraakman, Corporate Communications Manager
controleer je gegevens! verzend