goed geboerd met Nedato

Sinds 2015 werken wij voor aardappelcoöperatie Nedato. Een organisatie met veel aandacht voor kwaliteit, duurzaamheid en innovatie. Als grote verkoop- en verpakkingsorganisatie met meer dan 500 aangesloten telers en een productie van ruim 400.000 ton, is Nedato een belangrijke internationale speler. Nedato kwam bij ons met de vraag voor het redesign van de huisstijl én een nieuwe website.

opdrachtgever:
Nedato
  • identity
  • webdesign
  • verpakking

Minder bescheiden. Stoer. Trots. Mannelijk.

Met deze uitgangspunten hebben we de corporate identity en website vernieuwd. Aanpassingen in vorm, verhoudingen en kleurgebruik zorgen voor moderne en robuuste look, met behoud van herkenbaarheid. Een belangrijke voorwaarde was dat de nieuwe en oude visuele identiteit voor een periode naast elkaar konden bestaan.

 

World class potatoes

De aardappelen van Nedato zijn geworteld in de beste klei- en zandgronden ter wereld. Die worteling vertaalt zich in topkwaliteit aardappelen. Dit hebben we vertaald naar de pay-off “World class potatoes”. Een pay-off met een heldere belofte naar afnemers wereldwijd! 

Pommily

Met de introductie van het merk Pommily, boort Nedato nu ook de biologische markt aan. Voor dit nieuwe merk ontwikkelden wij de naam, identiteit, verpakkingen en website.

Wij zochten een bureau dat ons kon helpen met moderniseren en het verbeelden onze corporate identity & website! Maan gaat niet zomaar te werk! Precisie, relevantie en efficiëntie, dat is hoe wij Maan kennen. We loved working with you, to the moon and back!

Farah el Hajjioui, marketing Nedato
controleer je gegevens! verzend