Precisie op de nanometer nauwkeurig, dát is IGS GeboJagema. Een gereedschapsmakerij die matrijzen voor de medische, optische en verpakkingsbranche ontwerpt en produceert. Producten waar extreme precisie noodzakelijk is om de beste astma-inhalers, insulinepennen en lenzen te maken.
Met het 5-stappenplan voor de perfecte matrijs zet IGS een nieuwe standaard in de markt. IGS vroeg ons om advies voor de vormgeving en introductie van het 5-stappenplan. Wij zagen enorme potentie om IGS hiermee als autoriteit en voorloper in de markt te positioneren.
We ontwikkelden een postioneringsconcept dat zowel campagnematig als structureel in te zetten is. Door aandacht te geven aan het gebruik van het eindproduct en door de engineers van IGS een podium te geven in de campagne, hebben we unieke en impactvolle content gecreëeerd.
Het 5-stappenplan is onderdeel van de vernieuwde website van IGS, waarvoor wij het design en de content verzorgden. Door middel van een e-mailcampagne, gecombineerd met een fysiek mailtraject is het 5-stappenplan gepresenteerd aan de (potentiële) klanten van IGS.
De introductie van het 5-stappenplan is het startschot geweest voor een langdurige samenwerking waarbij we IGS ondersteunen in zowel concept, content als design.