become a frontrunner

JIM is een nieuwe innovatiehub en co-working space bij Jaarbeurs. JIM (Jaarbeurs Innovation Mile) biedt scale-ups en andere innovators een community om samen te werken en een plek om elkaar te ontmoeten.

opdrachtgever:
Jaarbeurs - JIM Utrecht
  • identity
  • webdesign
  • animatie

Yellow it is!

In aanloop naar de lancering ontwikkelden wij de identity, de signing, het webdesign en een ‘JIM in 60 seconds’ animatie. Wij hebben gekozen voor een eigenwijs en gedurfd concept. Met de kleur geel als vertaling van vernieuwing, innovatie en verbinding. Daarnaast spelen illustratieve elementen een grote rol in het ontwerp, zij zorgen voor een dynamisch geheel, in lijn met het concept JIM. Inmiddels loopt JIM als een tierelier!

controleer je gegevens! verzend
Deze website maakt gebruik van cookies om het gebruik van de website te analyseren, om het mogelijk te maken content via social media te delen en om de inhoud van de site en advertenties af te stemmen op uw voorkeuren. Deze cookies worden ook geplaatst door derden. Door deze melding weg te klikken of gebruik te blijven maken van deze site stemt u hiermee in.
Sluiten