designing in paradox

Het Creativity World Forum in 2019 komt naar Brabant. We zijn supertrots op de visuele identiteit die we hiervoor samen met het team van BrabantDC mochten ontwikkelen! Eind oktober werd deze gelanceerd op de Dutch Design Week.

opdrachtgever:
BrabantDC
  • identity
  • webdesign
  • co-creatie

Living in Paradox

Brabant groeit uit tot een wereldwijde topregio. Met innovatie, kennis en creativiteit als belangrijkste producten. En een regio waar de paradoxen tussen stad en land, legale en illegale economieën, rijkdom en armoede, theorie en praktijk, hightech en high touch centraal staan. Vanuit deze filosofie ontwikkelden wij de visuele identiteit. De visuele identiteit is gebaseerd op paradoxen en optische illusies. Spannend, inspirerend, werelds en tegelijk Brabants, on the edge, maar niet erover.


CWF2019: Creativiteit als motor voor vernieuwing

Volgend jaar komt ‘de hele wereld’ naar Brabant. Het klimaat, onze voedselproductie, hergebruik van materialen, nieuwe energie, waterbeheer, natuurontwikkeling en het inclusief maken van de samenleving. Ze vragen allemaal om nieuwe creatieve oplossingen. We zijn er trots op dat Maan een rol van betekenis kan spelen voor dit CWF!

controleer je gegevens! verzend