een beter leven voor zieke kinderen

Stichting Vrienden van Sophia zet zich in om patiëntjes een zo aangenaam mogelijk verblijf in het ziekenhuis te geven. Als maan werken wij hier natuurlijk graag aan mee. De ontwikkeling van een nieuwe visuele identiteit was het startschot van onze samenwerking.

opdrachtgever:
Vrienden van het Sophia
  • huisstijl
  • website
  • campagne

Redesign huisstijl

Aansprekend voor zowel kinderen als volwassenen, inzetbaar voor een brede doelgroep (zowel particulieren als bedrijven), eigentijds maar wel passend bij het Erasmus Ziekenhuis in Rotterdam. Deze belangrijke elementen in de gewenste uitstraling vormden de basis voor het redesign van het logo, huisstijl en de nieuwe fotografie.

Communicatiemiddelen

De visuele identiteit hebben we vervolgens door vertaald in verschillende communicatiemiddelen zoals de website, animaties en nieuwsbrieven. Daarnaast ontwikkelen we regelmatig campagnes voor Stichting Vrienden van Sophia zoals Lichtjes voor Sophia en Sporten voor Sophia.

controleer je gegevens! verzend
Deze website maakt gebruik van cookies om het gebruik van de website te analyseren, om het mogelijk te maken content via social media te delen en om de inhoud van de site en advertenties af te stemmen op uw voorkeuren. Deze cookies worden ook geplaatst door derden. Door deze melding weg te klikken of gebruik te blijven maken van deze site stemt u hiermee in.
Sluiten